Eşti director la acest liceu şi vrei să adaugi
sau să modifici aceste informaţii? Apasă aici.
Scoala are un rol important in formarea personalitatii unui individ.
Relaţia şcoală-familie-comunitate în educaţia copilului a căpătat noi valenţe, odată cu apariţia noţiunii de asigurare a calităţii în învăţământ. Ridicarea calităţii în educaţie este un obiectiv major al eforturilor de eficientizare a legăturilor obligatorii dintre şcoală, comunitatea locală şi familiile elevilor, aceştia fiind beneficiarii direcţi ai efortului făcut de şcoală în acest sens. Este necesară o redefinire a echilibrului educaţional între deciziile luate de şcoală şi iniţiativele venite din partea părinţilor sau a factorilor locali. Este nevoie să se treacă rapid de la rolul autoritar şi unic al şcolii la un sistem de valori umaniste, cu accent pe iniţiativa responsabilă venită dinspre toate părţile implicate în educaţia tinerilor.
Cooperarea activă a şcolii şi a profesorilor cu ceilalţi factori...
Scoala are un rol important in formarea personalitatii unui individ.
Relaţia şcoală-familie-comunitate în educaţia copilului a căpătat noi valenţe, odată cu apariţia noţiunii de asigurare a calităţii în învăţământ. Ridicarea calităţii în educaţie este un obiectiv major al eforturilor de eficientizare a legăturilor obligatorii dintre şcoală, comunitatea locală şi familiile elevilor, aceştia fiind beneficiarii direcţi ai efortului făcut de şcoală în acest sens. Este necesară o redefinire a echilibrului educaţional între deciziile luate de şcoală şi iniţiativele venite din partea părinţilor sau a factorilor locali. Este nevoie să se treacă rapid de la rolul autoritar şi unic al şcolii la un sistem de valori umaniste, cu accent pe iniţiativa responsabilă venită dinspre toate părţile implicate în educaţia tinerilor.
Cooperarea activă a şcolii şi a profesorilor cu ceilalţi factori educaţionali, familia, comunitatea locală, mass-media, biserica, organizaţii nonguvernamentale, trebuie să conducă la realizarea unor parteneriate viabile, de natură să permită o abordare pozitivă a problemelor diverse ale tinerilor elevi. Şcoala trebuie să găsească formele optime prin care cei implicaţi în acest proces de educare să poată să gestioneze resursele umane, să aibă cunoştiinţe de psihologie şi pedagogie, să se poată adapta rapid la managementul schimbărilor din societatea actuală.
În acest sens, şcoala poate participa şi interacţiona cu familiile elevilor, poate iniţia activităţi utile în şcoală sau în afara acesteia, şcoala sprijină factorii implicaţi pentru a se cunoaşte pe sine şi pentru a înţelege normele moral-civice, poate îmbunătăţi calitatea vieţii şi performanţelor elevilor, poate forma abilităţi de gândire independentă şi critică etc. Pentru a putea fi puse în practică asemenea proiecte, trebuie conjugate eforturilor tuturor părţilor implicate: societatea-cu realitatea ei situaţională, familia-subiectivă de multe ori, şcoala-cu structurile motivaţionale şi proiective şi, nu în ultimul rând, elevul-factorul conştient de importanţa demersurilor intreprinse pentru calitatea educaţiei sale.
Şcoala poate deveni un loc fertil al proiectării, asimilării şi dezvoltării unor programe de învăţare şi formare continuă, bazate pe experienţă şi creaţie individuală sau de grup. În cadrul unor astfel de programe, elevii pot dobândii abilităţi metacognitive ce nu se regăsesc în procesul de predare-învăţare propriu-zis, acestea fiind asociate cu latura socială a tânărului elev, cu personalitatea lui, cu formarea unei educaţii profesionale formative. etc.
Abordarea sistemică a acestor tipuri de activităţi conduce la dezvoltarea spiritului etic, psihologic, estetic, social, cultural, familial.
În relaţia şcoală-famile-comunitate trebuie să existe relaţii de respect, de acceptare reciprocă, de simpatie şi admiraţie reciprocă, nu de suspiciune, nedumerire sau iritare şi provocare.
Relaţiile dintre şcoală, elevi, familiile acestora şi comunitate trebuie să fie bazate pe înţelegere şi colaborare, pe transmitere de informaţii şi prezentare a unor stări de lucruri, de influenţe pozitive asupra comportamentelor elevilor, pe trăiri afective şi emoţionale reciproce în diferite forme de manifestare. Pentru atingerea unui nivel de calitate ridicat în eficientizarea relaţiei şcoală-elev-familie-comunitate, este necesar un management performant al calităţii educaţiei în fiecare unitate şcolară.
Rolul scolii in formarea personalitatii este unul foarte important deoarece scola te invata sa socializezi si sa-ti dezvolti spiritul de competitie. Ajuta la conturarea caracterului si de asemenea te ajuta sa iti cunosti si sa-ti depasesti limitele intelectuale.scoala ajuta individul sa isi controleze impulsurile si sa-si gaseasca echilibrul interior in functie de comunitatea in care este integrat. De asemenea scoala are un rol hotarator in formarea unei culturi de baza care mai tarziu va contrbui mult la alegerea unui drum in viata. Pe langa rolul educativ scoala formeaza caractere si ajuta la integrarea in societate a unui individ.
Cu alte cuvinte scoala are un rol important in formarea personalitatii unui individ.
Informaţii utile pentru admitere 2024
Specializare
Cod 2024
Locuri 2024
Nr. Locuri speciale
Forma Învățământ
Filiera
Profil
Intensiv
Limba de predare
Bilingv
MA 2023
Rromi
R.Moldova
Silvicultura
107
24
-
-
Tehnologica
Resurse naturale si protectia mediului
-
Limba româna
-
3.42
Stiinte Sociale
108
26
-
-
Teoretica
Uman
-
Limba româna
-
2.90
Arhivă medii de admitere
Specializare
Bilingv
2023
2022
2021
2020
2019
2018
Silvicultura
-
3.42
3.82
2.79
2.48
2.18
2.07
Stiinte Sociale
-
2.90
4.84
3.96
2.86
2.80
2.74
Datele de mai jos se bazează pe notele obţinute de elevi în prima sesiune a examenului de Bacalaureat.
Specializari şi rezultate BAC 2024
Specializare
Forma de învăţământ
Media pe liceu
Promovabilitate
Număr note de 10
Științe Sociale
Zi
3.86
36.84%
0
Tehnician în silvicultură și exploatări forestiere
Zi
2.74
27.27%
0
Total medie liceu
3.30
32.06%
0
Specializari şi rezultate BAC 2023
Specializare
Forma de învăţământ
Media pe liceu
Promovabilitate
Număr note de 10
Tehnician în silvicultură și exploatări forestiere
Zi
5.50
63.64%
0
Științe Sociale
Zi
3.09
30.00%
0
Total medie liceu
4.35
47.62%
0
Specializari şi rezultate BAC 2022
Specializare
Forma de învăţământ
Media pe liceu
Promovabilitate
Număr note de 10
Tehnician în silvicultură și exploatări forestiere
Zi
1.86
10.00%
0
Științe Sociale
Zi
5.00
66.67%
0
Total medie liceu
3.57
40.91%
0
Specializari şi rezultate BAC 2021
Specializare
Forma de învăţământ
Media pe liceu
Promovabilitate
Număr note de 10
Tehnician în silvicultură și exploatări forestiere
Zi
3.19
38.46%
0
Total medie liceu
3.19
38.46%
0
Specializari şi rezultate BAC 2020
Specializare
Forma de învăţământ
Media pe liceu
Promovabilitate
Număr note de 10
Tehnician în silvicultură și exploatări forestiere
Zi
2.78
33.33%
0
Total medie liceu
2.78
33.33%
0
Specializari şi rezultate BAC 2019
Specializare
Forma de învăţământ
Media pe liceu
Promovabilitate
Număr note de 10
TEHNICIAN IN SILVICULTURA SI EXPLOATARI FORESTIERE
ZI
1.95
28.57%
0
Total medie liceu
1.95
28.57%
0
Informaţii utile pentru admitere 2024
Specializare
Cod 2024
Locuri 2024
Nr. Locuri speciale
Forma Învățământ
Filiera
Profil
Intensiv
Limba de predare
Bilingv
MA 2023
Rromi
R.Moldova
Silvicultura
107
24
-
-
Tehnologica
Resurse naturale si protectia mediului
-
Limba româna
-
3.42
Stiinte Sociale
108
26
-
-
Teoretica
Uman
-
Limba româna
-
2.90
Date de contact
JUDEȚ
Giurgiu
Localitate
Comana
Adresa poștală
Strada Serban Cantacuzino nr. 361
Cod poștal
87055
Telefon
0246-283060
Fax
0246-283060
E-mail
scoalacomana@yahoo.com
Site
Informaţiile* prezentate pe site-ul AdmitereLiceu.ro au fost preluate din surse publice precum http://admitere.edu.ro, http://bacalaureat.edu.ro, http://evaluare.edu.ro, http://harta.bdne.edu.ro/ sau
site-urile proprii ale instituţiilor de învăţământ. O parte din specializări au fost reorganizate, prin urmare unele date au fost interpretate pentru a facilita compararea mediilor şi stabilirea
opţiunilor. Înainte de efectuarea alegerilor definitive şi completarea fişelor de înscriere, vă recomandăm să consultaţi brosura de admitere distribuită în şcoli şi site-urile oficiale ale
Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Inovării, pentru erate. Echipa INTUITEXT actualizează în mod constant informaţiile publicate pe AdmitereLiceu.ro, în funcţie de modificările semnalate.
*Datele prezentate au un rol informativ. INTUITEXT nu poate fi făcută răspunzatoare pentru nici o daună, de orice natură ar fi aceasta, provocată utilizatorilor săi de folosirea informaţiilor
furnizate de INTUITEXT.